Sanne didi op reis

Het zit ons echt niet mee!

Hallo iedereen,

Ik had, net als iedereen, gehoopt dat deze volgende blog zou vertellen dat het lekker warm is in Nepal en dat alles vlot is verlopen. Maar helaas is niets minder waar. We zitten nog steeds in Nederland. Deze keer in Uithoorn, aan de Amstel.

Vol goede hoop zijn we deze ochtend weer heel vroeg aangekomen in Schiphol. We waren er redelijk zeker van dat alles wel goed zou komen nu. Helaas, eenmaal aangekomen aan de check-in balie ging het weer mis. Er waren een hele hoop problemen; te veel om op te noemen en te ingewikkeld om over in detail te treden. Maar waar het uiteindelijk op neer komt is dat onze tickets van Delhi naar Kathmandu geannuleerd waren. Toen we de tickets lieten verzetten naar een andere datum hadden we ze eigenlijk meteen moeten betalen. Maar daar wisten wij helemaal niets van en omdat de tickets niet betaald waren, zijn ze geannuleerd en doorverkocht. Even waren we allemaal heel erg zeker dat we niet konden vertrekken want ze vonden geen enkele oplossing voor ons.

Gelukkig is die er uiteindelijk toch gekomen: we vertrekken morgen eindelijk (hout vasthouden!). We moeten nu wel 13 uur in Delhi wachten op onze volgende vlucht naar Kathmandu maar wachten zijn we ondertussen toch gewoon. Voor die oplossing hebben we wel veel geld extra moeten betalen.

Maar nu moet ik toegeven dat ze uiteindelijk toch echt nog moeite voor ons hebben gedaan daar op Schiphol. Ik denk dat ze wat medelijden met ons kregen. We hebben al onze boardingpassen al, onze bagage is al ingechecked en staat nu al klaar om morgen op het vliegtuig te gaan. Het enige dat we morgen nog moeten doen is door de douane geraken en naar de gate gaan. We zijn verder ook schadeclames gaan eisen van de NS (Nederlands Spoorwegen). Vrijdag hebben ze ons helemaal afgewimpeld dus wat we al hebben moeten betalen voor een hotel in Leiden moeten we later terug vorderen maar nu hebben ze voor ons een hotel geboekt en betaald en eveneens ons transport naar het hotel. Daar zit ik nu dus, uit te rusten na weer een zware en emotionele dag.

Weer een zware domper maar we hopen nu dat we ons ongeluk wel hebben gehad. Om toch nog op een positieve noot te eindigen: ik heb gisteren een hele gezellige dag gehad in Leiden met mama, papa en de rest. Ik ben met mijn ouders gaan wandelen door de stad en we hebben veel mooie dingen gezien. Leiden is echt een hele leuke en mooie stad. Heb zelfs stiekem de concurerende unif eens bekeken! We zijn ook heel lekker uit gaan eten dus geen klachten over Leiden, al is het bezoekje onder wat aparte omstandigheden.

Nu hoop ik echt dat het volgende bericht eindelijk positief en vrolijk nieuws kan brengen!
Duimen dus maar voor morgen en hopen dat we eindelijk toch in Kathmandu mogen aankomen.

Groetjes iedereen!
Sanne

Reacties

Reacties

Sarah

Oh Sanne, ik krijg echt compassie me jou ! Hopelijk komt het morgen alsnog helemaal in orde.. en je zal er dan wel een aantal dagen minder zijn, maar het blijft een prachtervaring ;) waaaaa ik zou echt alles doen om in een vliegtuig te zitten :D :D ik duim en ik zou zelfs een kaarsje branden maar euh ik ben die kwijt, evenals mijn stekskes (ik heb wel nog amnesty stekskes ma da zijn symbolische stekskes :p ) en das ook gewoon gevaarlijk als ik alleen ben :p tzou ier nog wel eens kunnen beginnen branden :D haha
maar Sanne , geef de moed ni op e ! :D HAKUNA MATATA :D en ge weet het GENE PANIEK :D

nadia

Namaste Sanne en company
ik heb echt met jullie te doen. Volgende keer maar beter de vlieger nemen van Brussel naar Schiphol. Of checken of de treinen wel rijden :)
Neen echt waar ik vind dit echt sneu voor julliie.
Vanaf morgen gaat alles beter.

Groetjes aan mama en papa

sara

dat is gewoon niet meer eerlijk! wel leuk datleiden leuk was, toevallig bij djebena gaan eten?!
nu gaan je wel nog harder genieten van jullie reis omdat het echt bloed zweet en tranen was! een hele dikke dikke oppepknuffel en geniet vanaf morgen met volle teugen!!!

Tante Donsie

Dag liefje, wat een vreselijke ervaring voor jullie allemaal. Hopelijk gaat alles goed morgen! Bedankt voor de update en een zaaaaalige vakantie gewenst. Dat hebben jullie zeker verdient! Zoen aan al de rest en een exta dikke knuffel voor jou!

Dé zus

Amai zeg, plezant is ook anders .. En ikke maar denken da jullie ondertussen wel vertrokken waren ..
Zeg zus; geeft dieje link nogis van ons mama en papa hunne blog, want kheb dieje weer ni zenne ..
aaaaaaanyhow, groetjes aan mama en papa en succes morgen!

Tantie Maaikie

Derde keer goeie keer! Veel,succes morge! Xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!