Sanne didi op reis

Nog maar 1 week!

Hallo iedereen,

Binnen een week is het zo ver, dan vertek ik eindelijk weer naar Nepal. Ja, ik zeg 'weer' want ik ben 5 jaar geleden al eens geweest. Dit keer ga ik weer met mijn ouders, zonder zus, en met nog vele andere mensen die allemaal betrokken zijn bij het Shangrila Home, de organisatie voor straatkinderen waarmee het hele Nepal-avontuur voor ons begonnen is (wie meer wil weten, zie link rechts).

Ik vertrek dus volgende vrijdag, 19 oktober, met de trein héél vroeg naar Schiphol en van Schiphol naar Delhi, India. Na vele uren wachten in Delhi zullen we verder vliegen naar Kathmandu, de hoofdstad van Nepal. Daar blijven we dan ook een paar dagen. Na 2 dagen echter gaan we al weer naar een buitenwijkje van Kathmandu om dichter bij het Shangrila Home te zijn en daar 2 dagen op bezoek te gaan. Dan zijn we al weer weg, richting de bergen, naar het stadje Pokhara. Pokhara ligt aan een meer in de bergen waar het niet alleen gewoon mooi is om te zijn, maar van waaruit ook veel trekkingen vertrekken. Zo ook die van ons. Na 2 daagjes Pokhara zullen we met de hele groep, een gids en dragers, vertrekken voor een trekking van (minstens) 7 dagen door de bergen. We zullen 3 dagen stijgen en 4 weer dalen. Als we terug komen van onze trekking hebben we maar 1 dag om uit te puffen in Pokhara waarna we weer vertrekken, deze keer naar de jungle. In Shitwan (JA SHITWAN) zullen we 3 dagen blijven voor een hoop jungle-avonturen. Dan is het weer op naar de hoofdstad, en na enkele dagen is het al weer tijd om naar huis te gaan. Toch voor mij en de rest van de groep. Mama en papa reizen nog voor 2 weken door naar Thailand! Maar ik zal dus 9 november weer terug op belgische (koude) bodem zijn.

Zoals jullie dus waarschijnlijk hebben gemerkt, gaan we heel veel doen, zien en ondernemen daar in Nepal en om jullie daar allemaal van op de hoogte te houden heb ik deze blog gemaakt. Zij die mijn verhalen en avonturen willen volgen kunnen hier dus terecht. Je kan je mailadres achterlaten (rechts ergens) als je een mailtje wil ontvangen als er nieuwe verhalen of foto's verschijnen.

Ik hoop dat jullie wat plezier zullen beleven aan mijn reisblog en tot het volgende verhaal, hoogstwaarschijnlijk vanuit een land hier ver vandaan!

Veel groetjes iedereen,
Sanne

Reacties

Reacties

Lino

Veel plezier daar Sanne :)!
Ik kijk al uit naar de foto's :)!!

Sarah

Waaaaa tis lijk mega spannend !! :D en ik ben echt gek jaloers :D O-JO :D haha veel plezieeeer :D

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!